۱۰ دی ۱۳۹۰، ۸:۵۲
کد خبر: 30740932
T T
۰ نفر

زنجان - مديركل سياسي و انتخابات استانداري زنجان گفت: درمهلت تعيين شده براي ثبت نام از داوطلبان نمايندگي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي 74نفر در اين استان ثبت نام كردند.

'محمد پورجعفری'' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: از داوطلبان ثبت نام شده 43نفر مربوط به حوزه انتخابیه زنجان و طارم، 12نفر در حوزه ابهر و خرمدره، 11نفر در حوزه انتخابیه خدابنده و هفت نفر نیز مربوط به حوزه انتخابیه ماهنشان می باشد.

وی یادآورشد: روز گذشته یكی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی كه در این استان اقدام به ثبت نام كرده بود، انصراف داد.

پورجعفری اظهاركرد: از ثبت نام كنندگان برای نمایندگی این دوره از مجلس شورای اسلامی در استان زنجان 65نفر مرد و هشت نفر زن هستند.

مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان افزود: 9هزار نفر شامل اعضای شعب، هیاتهای بازرسی و نظارت، نمایندگان فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان، شهرستانها و بخشها، محافظین صندوقهای اخذ رای و سایر دست انداركاران عهده دار اجرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان هستند.

وی، همچنین شمار شعبات اخذ رای پیشنهادی در استان زنجان را 685شعبه عنوان كرد و گفت: از این تعداد 286شعبه مربوط به حوزه انتخابیه زنجان وطارم ، 160شعبه حوزه ابهر و خرمدره ، 139شعبه حوزه خدابنده و 100شعبه در حوزه انتخابیه ماهنشان است.

پورجعفری، تعداد شعبات ثابت پیشنهادی را 367شعبه و تعداد شعبات سیار پیشنهادی در این استان را 318شعبه ذكركرد.

وی، یادآورشد : این استان شامل چهار حوزه انتخابیه اصلی ' زنجان و طارم ، ابهر و خرمدره ، ماهنشان و ایجرود و خدابنده' می باشد.

پورجعفری شمار حوزه های فرعی این استان را 12حوزه شامل، ایجرود، خرمدره، طارم، چورزق، افشار، سجاسرود، بزینه رود، سلطانیه ، انگوران ، حلب، زنجانرود و قره پشتلو بیان كرد.

مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان، افزود : 301شعبه شهری و 384شعبه روستایی برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است.

596/522/587
۰ نفر